m0lidir Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 fikk nytt ratt idag, så uten at jeg starter med hva jeg "syns" er rett, så kan gjerne noen slenge en liten forklaring på åssen de har gjort det, evt. hva av verktøy.. har da en 10mm umbrako men er litt kort så får ikke så mye moment på den slik at jeg er redd noe blir ødelagt om jeg drar til med full kraft.. å som sagt, de som har gjort det, eller vet det, post her, andre som kjeder seg kan lese og ellers bare la vær :P aneglsmili *gidder ikke ha noen unødvendige innlegg her..* Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grinder_MB Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 fikk nytt ratt idag, så uten at jeg starter med hva jeg "syns" er rett, så kan gjerne noen slenge en liten forklaring på åssen de har gjort det, evt. hva av verktøy.. har da en 10mm umbrako men er litt kort så får ikke så mye moment på den slik at jeg er redd noe blir ødelagt om jeg drar til med full kraft.. å som sagt, de som har gjort det, eller vet det, post her, andre som kjeder seg kan lese og ellers bare la vær :P aneglsmili *gidder ikke ha noen unødvendige innlegg her..* Kjøp deg noen hendige forlengere til umbrako på biltema, funker fjell... bare ha tro.. :crazysant Siter ---------------------------------------------- X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0 X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v 92- Ford Probe, 24v, "medeier". ---------------------------------------------- Det fins ingen problemer, Kun løsninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 saken er at jeg må dra en fuckings time til nærmeste så får høre med en kompis av far som driver verksted eller leve med det verktøyet jeg har :P Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 ta att jernrør som du setter utenpå Unbrakoen, så tar du og presser sakte men sikkert ;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grinder_MB Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 saken er at jeg må dra en fuckings time til nærmeste så får høre med en kompis av far som driver verksted eller leve med det verktøyet jeg har :P skjønner problemet der ja, lett for oss tr.heimere, som trenger rundt en 20min til biltema... Men prøv å få fiksa deg en forlenger.. av et 1toms(25.4mm) rør elrno... så lirker du forsiktig på skruen, men ikke jikk til for mye, så beholder du kanskje koblingen der nede oxo.. hehe :crazysant well Siter ---------------------------------------------- X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0 X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v 92- Ford Probe, 24v, "medeier". ---------------------------------------------- Det fins ingen problemer, Kun løsninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 skal gå amokk i kveld så da får vi se :P Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 skal gå amokk i kveld så da får vi se :P Tell us how it went :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 pga litt annet div ting som skulle gjøres på bilen, fikk rattet vente, tar det til mandagen, har dagen fri, så skal litt annet på kjærra få litt TLC :) Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg