Kid-A Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Det blir altså Gatebil-messe hos Norges Varemesse på Lillestrøm 24.-26. november neste år. Ja, det er lenge til, men detta blir STORT! http://gatebil.no/index.php?id=626&pageid=116 Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurf1 Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Ah, va kul!! Siter When I want your opinion, I'll give it to you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 ser BRA ut!! men blir vell sinnsyke priser vell. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Ja, vi satser på sinnssyke priser ;) (eller de - jeg jobber ikke i Gatebil AS, men i Gatebil Magazine) Neida, her er det vel Norges Varemesse som stort sett selv bestemmer prisene - trur eg... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurf1 Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 hva har dere tenkt at prisene skal ligge på? Siter When I want your opinion, I'll give it to you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 aah dette har jeg venta på=) gleder meg! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 dette gleder jeg meg til :D:D:D:D men er ikke det nesten samtig som autofil messa? eller blir det kansje ikke noen autofil messe til neste år da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 hva har dere tenkt at prisene skal ligge på? Nok til at det er verdt det. hvis du legger av 1,- kr hver dag i et år har du sikkert råd til inngang og pølse m.m :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Det blir ikke Autofil-messe neste år. Såvidt jeg vet var det Norges Bilbransjeforbund (nybilimportørenes forening) som ville vente et år til. (Men jeg har ingen direkte bekreftelse på at det er dette som er årsaken...) Priser vet jeg ikke noe konkret om. Hør med Mr Henrik her på forumet, eller kontakt Gatebil på post@gatebil.no Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurf1 Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Nok til at det er verdt det.hvis du legger av 1,- kr hver dag i et år har du sikkert råd til inngang og pølse m.m :) Veldig godt forslag. det skal jeg gjøre. Siter When I want your opinion, I'll give it to you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Det blir ikke Autofil-messe neste år.Såvidt jeg vet var det Norges Bilbransjeforbund (nybilimportørenes forening) som ville vente et år til. (Men jeg har ingen direkte bekreftelse på at det er dette som er årsaken...) Priser vet jeg ikke noe konkret om. Hør med Mr Henrik her på forumet, eller kontakt Gatebil på post@gatebil.no men en ting til jeg lurer på...:) blir det gatebil messe vært år eller anen vært slik som med autofil? forsto jeg deg riktig viss det da blir autofil messe i 2007? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 ser BRA ut!! men blir vell sinnsyke priser vell. Selvfølgelig - det skal bli svinedyrt! :) Neida, trenger ikke miste noe nattesøvn over dette.. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 men en ting til jeg lurer på...:)blir det gatebil messe vært år eller anen vært slik som med autofil? forsto jeg deg riktig viss det da blir autofil messe i 2007? Tror det blir ny Autofil-messe i 2007, men det avhenger altså av flere parter enn Autofil og Norges Varemesse. Om det blir flere Gatebil-messer kommer jo an på om den første blir en suksess. Antar jeg... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Tror det blir ny Autofil-messe i 2007, og om det blir flere Gatebil-messe avhenger vel av om den første blir en suksess. Antar jeg... at den første blir sukses blir sikkert ikke noe problem :) tror nokk det kommer en del folk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Autofilmessa var helt i begynnelsen av november 2004 og hvis det er annenhvert år så skulle jo det bli neste år igjen... Men hva er ett år fra eller til hvis bilbransjen vil det annerledes? Bra at store initiativtakere som Gatebil trår til og utvider antall treff... Gleder meg til første treffet på varemessa.... Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg