sverre83 Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Halla! Jeg blir nok ledd av her inne for å være interessert i en slik bil - meeen - prøver allikevel :) Bilen har gått like under 150.000km. Jeg skal se på den i morgen. Noe spesielt jeg bør se etter? Lurer også på "vanlige" feil på slike biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 feil : RUST! ( her snakker vi rust pesten! ) olje lekasje mellom blokk og topp, samt blokk og bunnpanne ( moren til kameraten min fikk med nød og neppe kvittet seg med sin bil ) ellers er det rust i gulv, kanaler, bakskjermer +++ automatkassa skal være av god MB standar. ellers kommer jeg ikke på noe mer. mitt tips er å finne deg en annen bil ;)... Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg