Gå til innhold

kobling av alarm + fjernstyrt sentrallås

Ranger emnet


kzn

Anbefalte innlegg

holder på å koble et sånt alarm-sett på vectraen min...

 

her er koblingsskjemaet:

http://www.dellogs.com.hk/photo/top686c/top686cdiagram.jpg

 

starter ganske enkelt øverst, og vil prøve å fikse sentrallås først... fant fram til sentrallåsmotoren innenfor et deksel v/passasjersete.

 

men der var det maaange ledninger som kom inn... så går det an å finne den sensoren i førerdøra å ta ledningene derifra?

 

noen som har montert sånt før? er helt blank her ;)

- 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX

x 1992 Opel Vectra A 1.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sentral lås på bilen fra før av som fungerer med nøklen i låsen og skal kople på fjernstyrt sentrallås? eller skal du kople opp sentrallås fra bunn?

 

Jeg har koplet opp en defa alarm før uten noe særlig koplingskjema, går veldig lett om en er flink til å måle i det elektriske...

-->Just 4 Fun<--

 

 

*Audi A3 01 1,8t

*Peugeot 306 sport (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du måler på ledningene samtidig som du låser opp døra med nøklen, vil den ledningen du skal bruke få et signal i det du vrir om nøkkelen...Det samme om du måler ledningene når du vrir om nøklen for å låse, vil den ene ledningen få et signal....Så da er det bare å måle ;)

-->Just 4 Fun<--

 

 

*Audi A3 01 1,8t

*Peugeot 306 sport (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da innvendig knapp for lock/unlock. Denne knappen styrer igjen releet som aktiverer sentrallåsen. Da jeg monterte alarm, koblet jeg sentrallåsstyringen på alarmen parallelt med denne knappen, dermed styrer alarmen releet for sentral låsen. Dersom du også har sånn knapp, så kan du jo koble deg inn parallelelt med den.. Men det er mulig der ligger brytere som aktiveres når du vrir nøkkelen i låsen, og at du kan koble deg inn parallelt med disse..

 

The Edge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår