kzn Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 holder på å koble et sånt alarm-sett på vectraen min... her er koblingsskjemaet: http://www.dellogs.com.hk/photo/top686c/top686cdiagram.jpg starter ganske enkelt øverst, og vil prøve å fikse sentrallås først... fant fram til sentrallåsmotoren innenfor et deksel v/passasjersete. men der var det maaange ledninger som kom inn... så går det an å finne den sensoren i førerdøra å ta ledningene derifra? noen som har montert sånt før? er helt blank her ;) Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeko Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Har du sentral lås på bilen fra før av som fungerer med nøklen i låsen og skal kople på fjernstyrt sentrallås? eller skal du kople opp sentrallås fra bunn? Jeg har koplet opp en defa alarm før uten noe særlig koplingskjema, går veldig lett om en er flink til å måle i det elektriske... Siter -->Just 4 Fun<-- *Audi A3 01 1,8t *Peugeot 306 sport (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 har sentrallås fra før ja... men den "sentrallås hjerne enhet tingen" som jeg fant, var det jo 10-15 ledninger til.. får prøve å måle litt å se... Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeko Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Om du måler på ledningene samtidig som du låser opp døra med nøklen, vil den ledningen du skal bruke få et signal i det du vrir om nøkkelen...Det samme om du måler ledningene når du vrir om nøklen for å låse, vil den ene ledningen få et signal....Så da er det bare å måle ;) Siter -->Just 4 Fun<-- *Audi A3 01 1,8t *Peugeot 306 sport (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Jeg har da innvendig knapp for lock/unlock. Denne knappen styrer igjen releet som aktiverer sentrallåsen. Da jeg monterte alarm, koblet jeg sentrallåsstyringen på alarmen parallelt med denne knappen, dermed styrer alarmen releet for sentral låsen. Dersom du også har sånn knapp, så kan du jo koble deg inn parallelelt med den.. Men det er mulig der ligger brytere som aktiveres når du vrir nøkkelen i låsen, og at du kan koble deg inn parallelt med disse.. The Edge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 ja, i følge haynes boka er det en føler i førerdøra... skal prøve å lete litt i koblingsskjema å se hva jeg finner ;) Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Finn fargekoden på denne, og mål deg fram til at det er den rette, voila Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilmann Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Bruk Haynes-boka. Der står alle ledningene og hva de er til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg