Gå til innhold

problem med pioneer deh-9600mp cd spiller

Ranger emnet

oter11

Anbefalte innlegg

fikk endelig montert den nye spilleren i stad,funker fint som bare det.

men får ikke skrudd den helt av,knappe belysningen vil ikke gå av angry

hva er det som kan være feil?

er det noe problem at de lyser?(annet en at tyver kan se den)eller vil det tappe batteriet mitt fort?

98 vw golf 4 gti

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk endelig montert den nye spilleren i stad,funker fint som bare det.

men får ikke skrudd den helt av,knappe belysningen vil ikke gå av angry

hva er det som kan være feil?

er det noe problem at de lyser?(annet en at tyver kan se den)eller vil det tappe batteriet mitt fort?

Kanskje den orangsje ledningen er koblet rett til batteriet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan stemme bra det ja,la opp ny strøm kabel fra sikringsboksen,koblet den røde og den orange sammen.

hva skal den orange kobles på?tenningen?

er ikke noe særlig at det lyser blått hele tiden,mange uærlige folk ute å går.

Den er beregnet til å kobles på instrumentlyset, slik at spilleren lyser, selv om den er slått av. Du trenger nødvendivis ikke å koble den i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er beregnet til å kobles på instrumentlyset, slik at spilleren lyser, selv om den er slått av. Du trenger nødvendivis ikke å koble den i det hele tatt..

fikk fikset det nå,klippet den bare av.

da er det bare å vente på våren,så man får montert resten av anlegget.

takk for hjelpen cheers

98 vw golf 4 gti

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mangler nå å kjøpe forsterker til frontsett,og alt av kabler,større batteri og noen 4" høytalere i dasjbordet,tar gjerne i mot tips på disse 4" elementene.

Skal vel kunne hjelpe deg med alt dette.. Jeg vet ikke om du bor langt unna Oslo, men hvis du vil er du hjertelig velkommen innom butikken en tur. Hjemmesiden min er desverre ikke klar enda, men du kan ringe meg på tlf: 90139894, hvis du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider