Thomassen Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Hei! Noen som vet hvor mange mm stabstaget på Sierraen min er? Må ha meg nye stabstagforinger.. Ford Sierra Sedan 92modell 2.0Clx med Dohc motor. mvh Børge Siter Sierra 2,0i 92` x- tsx 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
indate Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Mitt er 24 mm.. Men får vel i 26 og 28 også hvis ikke jeg tar feil. Men standard pleier å være 24mm.. Står på foringene på stabstaget. Siter 92' Ford Sierra 2.0i CLXxX.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassen Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 okei. ja stemmer, så nettet at man fikk 24,26,28, derfor jeg ble usikker. Men takk for svaret:) skal sjekke foringene når jeg kommer hjem fra jobb.. Siter Sierra 2,0i 92` x- tsx 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Hva med å måle stabstaget med skyvelær????? blah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
indate Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 trenger jo ikke det når det står klart og tydelig på foringa.. er lettere det.. kan lese av den når den står på også.. Siter 92' Ford Sierra 2.0i CLXxX.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg