ramtho Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Hei. Jeg skal kjøpe høytallere til bilen til far som er en Vw Bora. Høytallerene skal sitte i bakdøren hvor det nå ikke er høytallere. Som dere sikkert vet så har disse bilene som diskant øverst i døra og større høytallere nede i døra. Hva skal jeg kjøpe? Jeg regner med at jeg skal kjøpe et komponent sett å sette inn der. Men det dele filtre som følger med, trenger jeg og bruke det?? Siden høytallerene foran er jo bare strekt rett fra spillern hvis jeg ikke tar helt feil. Så jeg lurer på om det er noen her som vet helt sikkert om dette jeg har tenkt til er riktig? Høytaller ledninger regner jeg med at er strekt fra VW fabrikken. Takker for all hjelp! :crazysant Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Det sitter en diskant oppe i døra og en 6,5" litt lenger nede. Det går greit å bruke de kablene som hører til det eksisterende ledningsnettet, men det er alltid en fordel å strekke opp slikt på nytt! Hvilke høyttalere du skal kjøpe får du sikkert vite av de som er "Betalende firma" her på forumet. Vi som er "Ikke betalende firma" har ikke lov å komme med tilbud. Uansett så anbefaler jeg deg å LYTTE på høyttalerne FØR du kjøper og ikke hører på hva andre mener at du MÅ kjøpe fordi er "best i test" eller "de selger vi mange sett av, faktisk flere hundre". Lykke til med valgets kvaler! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Focal har også et stort utvalg og er blant det bedre på markedet . Greit at det ikke sier alt om et merke vinner masse tester men noe betyr det . Men for all del har du mulighet til å prøvelytte først er jo det det beste . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Det sitter en diskant oppe i døra og en 6,5" litt lenger nede.Det går greit å bruke de kablene som hører til det eksisterende ledningsnettet, men det er alltid en fordel å strekke opp slikt på nytt! Hvilke høyttalere du skal kjøpe får du sikkert vite av de som er "Betalende firma" her på forumet. Vi som er "Ikke betalende firma" har ikke lov å komme med tilbud. Uansett så anbefaler jeg deg å LYTTE på høyttalerne FØR du kjøper og ikke hører på hva andre mener at du MÅ kjøpe fordi er "best i test" eller "de selger vi mange sett av, faktisk flere hundre". Lykke til med valgets kvaler! Mvh Pål Hva vil denne regelen si? forklar lille meg ;) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 For å få lov til reklamere i alle trådene så må en betale en månedsavgift til Bilforumet.net. Jeg trodde allikevel at det var satt av et eget forum kalt "Firma-forum" til slik... Jeg får vel finne fram VISA-kortet og kjøpe meg reklameplass jeg også! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opeth Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 For å få lov til reklamere i alle trådene så må en betale en månedsavgift til Bilforumet.net. Jeg trodde allikevel at det var satt av et eget forum kalt "Firma-forum" til slik... Jeg får vel finne fram VISA-kortet og kjøpe meg reklameplass jeg også! Mvh Pål Dette virker jo både rettferdig og logisk. Dersom alle er "gratispassasjerer" vil bilforumet.net ikke eksistere i lengden....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg