TomTei Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Helt ny dumpventil til salgs. Har ikke prøvd den selv, men har hørt gode ord om den. Skal visstnok holde helt opp til 2,3 bar. Følger med en ekstrafjær som skal brukes ved lading over 1,4 tror jeg. Kollevold selger også slike dumper visstnok til den nette sum av 1300 kroner. Dumpen er helt ny og om det er interesse kan jeg muligens skaffe flere rett utpå nyåret. Her er et bilde av gutten. Får de også i blå og krom, men den jeg selger er rød... Prisen er antydet til 900 kroner. Tommy Siter 1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Ligg den ut på finn.no og qxl.no Der får du garantert solgt den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Har du prøvd denne selv? Fikk du noe lyd utavden? Jeg handlet et par slike sånne i våres, fra kontakten min i Hong Kong.. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg