ktmsk Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 hei lurer på å kjøpe ein 1981 Toyota Carina ta 40 gått 137000km nesten rustfri. er det bra bil eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarnulf Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Suuuuper bil det der! :pray har en slik selv og har ikke hatt noen problemer med den! happyhappy var det den Brune i Bergen-området du tenkte på? Siter Toyota Sportsbil Club Norge! www.tscn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktmsk Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 ja nett den virker jo veldig bra må ha ein ny bil golfen min fekk seg ein stygg smell det er ein 81 men trur eg skal prøva og fikse den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarnulf Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 tror du gjør et veldig godt kjøp hvis du kjøper den! Siter Toyota Sportsbil Club Norge! www.tscn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktmsk Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 må venta å sjå til onsdag bilen er kansje selgt :deng da fer den kansje til østlandet. vist ikkje så trur eg det er eit bra kjøp. slepper desse bilane lett bakk eller? har berre køyrt framhjulstrekkarer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarnulf Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 hmm, jeg fikk mail ifra selgeren 20 November og da sa han at bilen var solgt! så jeg ble litt overraska over at den enda er tilsalgs... om den slipper lett kommer helt ann på hvordan du kjører den selvfølgelig... men den er ikke den dårligste bilen igata da... :P Siter Toyota Sportsbil Club Norge! www.tscn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg