Gå til innhold

Soundstream LW5.830 - Erfaringer?

Ranger emnet

Golf IV driver

Anbefalte innlegg

Bare lurer på om det er noen som har erfaringer med nettopp denne forsterkern?

Har hørt at de som har testet 4-kanalern og 2-kanalern er meget fornøyde, men kan jo ofte være en del forskjell på de og en evt 5-kanaler i samme serie.

Her er et bilde hvis noen ønsker å se:

LilWonder.gif

Håper på tilbakemeldinger...

Mvh

- 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n"

x 98 Mod VW Golf IV (solgt)

Stor takk til Anders Fleischer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på om det er noen som har erfaringer med nettopp denne forsterkern?

Har hørt at de som har testet 4-kanalern og 2-kanalern er meget fornøyde, men kan jo ofte være en del forskjell på de og en evt 5-kanaler i samme serie.

Her er et bilde hvis noen ønsker å se:

Håper på tilbakemeldinger...

Mvh

hvis jeg ikke tar helt feil så er lil wonder en ny utgave av en eldre ss forsterker. Har hørt at denne forsterkeren skal være bra, men har ingen erfaringer med den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg ikke tar helt feil så er lil wonder en ny utgave av en eldre ss forsterker. Har hørt at denne forsterkeren skal være bra, men har ingen erfaringer med den selv.

Jepp.. det har jeg også fått med meg! At den er bra altså... har tross alt kjøpt en som jeg sitter og venter på om dagen!! var bare interessert i å høre om noen hadde den i bilen sin, og om evt oppsett i den sammenheng..

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. det har jeg også fått med meg! At den er bra altså... har tross alt kjøpt en som jeg sitter og venter på om dagen!! var bare interessert i å høre om noen hadde den i bilen sin, og om evt oppsett i den sammenheng..

Mvh

Jeg har solgt denne til flere kunder og de er meget godt fornøyde med sin.

Den ene kjører en Van Gogh 12" på subkanalen, og to sett med Earthquake 6.5" kompo. (ett sett foran og ett sett bak) Den fungerer meget bra og leverer godt med effekt.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har solgt denne til flere kunder og de er meget godt fornøyde med sin.

Den ene kjører en Van Gogh 12" på subkanalen, og to sett med Earthquake 6.5" kompo. (ett sett foran og ett sett bak) Den fungerer meget bra og leverer godt med effekt.

Var dette svaret jeg håpet på!! Van Gogh subene er jo heller ikke så utrolig lettdrevet..?! Dessuten høres det jo veldig bra ut at den har overskudd til å drive både front, rear og sub GODT!! Kunne jo fort blitt litt lite krutt til overs..

men veldig fornøyd med tilbakemeldingen..!! takk for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider