trygg Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 hei, er det noen der ute som har rydde\julesalg på batterier?ser at bilstereo prisene er helt rå.(bare så synd at jeg har.)send gjerne en pm. hilsen Dag Borg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Autod har stinger gel batterier, sjekk under tilbud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Ville bare nevne at det ikke er gelèbatterier du er ute etter... Kanskje dere bruker det som en fellesbetegnelse på batterier som ikke er vanlige syrebatterier, men det du er ute etter kalles AGM (Absorbing Glass Mat) eller SLA (Sealed Lead Acid). Herunder kommer bl.a. Stinger sine. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygg Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Ville bare nevne at det ikke er gelèbatterier du er ute etter...Kanskje dere bruker det som en fellesbetegnelse på batterier som ikke er vanlige syrebatterier, men det du er ute etter kalles AGM (Absorbing Glass Mat) eller SLA (Sealed Lead Acid). Herunder kommer bl.a. Stinger sine. Mvh Stian Det er bra tilbud som er interesant,ikke hva jeg kaller batteriet(har 2 stk stinger sp 1000 men trenger fler, eller et 2150 i tillegg.) Dag Borg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 har alle modeller på lager, inkl 2150:) ta kontakt så kansje jeg får til et "ekstra" juletilbud :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg