Sin Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Nettopp kjøpt en slik forsterker brukt, og finner ingen, absolutt ingen ting om den på nettet... noen som vet noe om den forsterkeren? Noen som i det hele tatt har hørt om merket? Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Jeg hadde en slik en i 98 tror jeg det var.Grei nok den men ikke beste kvalitet, selv om det holdt til mitt bruk. Var 4 kanalers den jeg hadde, tror jeg.Med noe tre dekor og gullskrift greier. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Stemmer det... Kjøpte den med en DLS sub... kosta meg 500 kr... var igrunn bare sub'en jeg ville ha så:P Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Har en sånn en jeg og, men min er tokanals, og uten n på slutten. Morsom liten sak det. Bedre enn de nye du får rundt den prisen ihvertfall. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Dette er en dårlig etterligning av de "noe" bedre Audison VRX serien... På nivå med Rockwood.... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg