rampi Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Sitter her med et litt stort problem. :eek: og skal ha en sub under juletreet iår samme pokker. men det som er problemet er at den suben jeg tenker å kjøpe er seff utsolgt OVER ALT! ( Pioneer TS-W306DVC Subwoofer 30cm, 1000W, Dobbel Talespole ) Vet dere om noen sub som kan sammenlignes med denne og har en ca lik prisklasse, 1500 max =) ? Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Earthquake DB12-R spiller utrolig godt og koster veil kr 1195,- Tilbud nå kr 995,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Har noen igjen til knallpris Earthquake DB12-R 12" bass 600 watts Max kr 790,- se lydibil mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Denne har jeg til kr 1490,- på tilbud NÅ . 12" Bass med Micaforsterket kunststoffmembran 65mm 4 lags svingspole på kaptonformer 2 stk 45oz magneter dobbel spider Maks effekt: 1200W RMS effekt: 600W Følsomhet (2.83V/1m): 86dB Frekvensrespons: 20Hz-500Hz (avhengig av kasse) Beregnet for 30 til 45 liter portet eller lukket kasse Impedans 4 Ohm Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Var mye bra det der ja :))))) Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Var mye bra det der ja :))))) Den Earthquake bassen som Audio Team skal ha 790 kr for er et utrolig godt kjøp til prisen. Så løp og kjøp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 men den suben der spiller vel best i lukka kasse? jeg har åpen. Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 men den suben der spiller vel best i lukka kasse? jeg har åpen. Den bassen kan du fint bruke i portet kasse på mellom 28 liter og 50 liter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 lurer litt på cerwin vega jeg, om dem spiller bra :) de er kjent for en syk bass Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 lurer litt på cerwin vega jeg, om dem spiller bra :) de er kjent for en syk bass Ja, Cerwin Vega er kjennt for bass, men INGENTING annet bortsett fra å spille høyt!! Glem Cerwin å gå for Cadence Beast, iallefall til en pris av 1500,- ! Har hørt masse Cadence, og er svært imponert..Den EarthQuake'n er sikkert god den også, men har desverre aldri hørt EarthQuake! Gå for god lyd og sats den veien..HAr hadd bare Cerwin jeg også, men går over til SQ istede nå. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 cv ville jeg og ha ungått. hadde cv til hjemmestereoen. Og tilslutt ble jeg så lei av bråk at jeg ikke brukte anlegget og lot det stå å støve. Så skiftet jeg og nå er det en helt ny hverdag. Det er morro med bråk når en er 14, men du blir lei etter en stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Lykke til med jakten. Det blir nok en hard pakke på deg til jul uansett.. Litt off topic, men ser med glede att disse firma kara på forumet anbefaler hverandres produkter. Ikke værst. Virker mye mer seriøst i min bok ihvertfall. God jul på forskudd folkens. Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 EarthQuake'n er sikkert god den også, men har desverre aldri hørt EarthQuake! Gå for god lyd og sats den veien..HAr hadd bare Cerwin jeg også, men går over til SQ istede nå. Eartquake spiller bra og høres bedre ut en cv, etter min smak :usa: Finnes mye bra på markedet og det er mange meninger om hva som er bra . Det må man ha :respect for . De beste gavene kjøper jeg meg selv før jul yodude :crazysant Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Lykke til med jakten. Det blir nok en hard pakke på deg til jul uansett..Litt off topic, men ser med glede att disse firma kara på forumet anbefaler hverandres produkter. Ikke værst. Virker mye mer seriøst i min bok ihvertfall. God jul på forskudd folkens. Skulle bare mangle at importørene anbefaler forhandlerne sine... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Skulle bare mangle at importørene anbefaler forhandlerne sine... Ooops.. Ganske grønn her, har ikke helt fått med meg hierakiet her enda. Sorry. Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg