bb^ Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Har kjøpt adaptere til dørene foran og montert frontsett. Originalt satt det en gummi sak rundt høytalern og mot dørtrekket slik at det skal være tett. Denne passa ikke helt så jeg modda den litt og teipa den fast. Noen andre fornuftige løsninger på dette? synes ikke det ble helt patent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Ingen som har bytta høytalere i golf 4?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bora 1.8t Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 jeg dreit i gummiringen og braketten. lagde en ring der brakettenskulle stå og satte høytaleren helt ut.. Da kom liksom lyden mye bedre ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Smart, hvor bred skal ringen være a? Har endel 19 og 16mm mdf liggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Smart, hvor bred skal ringen være a? Har endel 19 og 16mm mdf liggende. Den kan være så bred du bare vil, så lenge den presser høyttalern borti dørtrekket mens du spiller.. Jeg har i min A3 brukt to ringer av 19mm MDF for å bygge skikkelig ut. Sitter de orginale høyttalerne inne i et skall på en måte bak også? Da burde du bygge ut endel, ettersom du kan lett få vann på elementene. Evt. kjøpe noen monteringskopper til nettopp dette, som da går inn i døren - og forhindrer vannskade på elementet!! Anders Fleischer har slike.. koster vel rundt 400 kr. tror jeg mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg