DynaCore Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Hei. Tenkte jeg kunne vise fram bilen litt. Kjøpte for ei stund siden en 323f 1991 mod, 1,8i 16v. Har gjort en del med den siden jeg kjøpte den, så tenkte derfor å legge ut et par bilder av det som er gjort.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Her er den slik som den ser ut i skrivende stund, bortsett fra at jeg har montert grøftelys i de nederste "hullene" i fangern: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Klistra på litt merker under speilene på hver side: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Montert hvite instrument skiver+voltmeter og turteller: (håper på nytt ratt med tiden) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Montert sølvfarga gitter isteden for blått som det var tidligere: Fiksa litt på baklysa:(beklager skitten bil og dårlig bilde) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Har også lagt inn asfaltmatter, samt noisekiller i bagasjerom: Prøvemontering av Rockford Fosgate P3 i ny MDF kasse: Starta å trekke opp kassa i kunstlær: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 ser jo ut som min det der :) bare i blått... jeg har sort... :) legg inn de samme bildene på mazda-ogn da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 hehe. Har du samma stylinga? :) Kan legge ut flere bilder på mazda-ogn også ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 jepps, identisk bil :D jeg har bare døtta mer i ytelse enn i anlegg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 RÅTT!!! Hva har du gjort da? Mulig du har en topic å linke til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 http://www.mazda-ogn.org :) du er der allerede ser jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Planlegger nå hel-lakkering og litt oppfreshing til våren:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Bilen er nå til salgs, grunnet kjøp av ny! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda323devil Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 hvor kjøpte du insrtument skivene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 hehe. 1 år gammel tråd jo.. Lagde de selv jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg