ErikJ Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Høres litt ut som luft i systemet egentlig. Har du huska å åpne varme krana for fullt når du fyller på veske? Parker bilen i bakke med fronte oppover så vannet "renner" inn i motor'n. Hilsen Trond Der falt jeg litt ut,hvilken kran skal jeg sette på fullt? har prøvd lufte bilen,ikke heelt sikker på om jeg har problem med at vesken forsvinner nå lengre.det kommer vann inn i bilen fra rett bak midtkonsollen,men får ikke tatt den ut,har alt annet ute i bilen nå for å tette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Da har jeg også problem med at det lekker kjøleveske samt at viftemotoren går ikke lengre, ryker sikringen.. lager ulyd. kan det være lekasjen som gjør at jeg aldri fikk varmluft i apparatet? Noen som har viftemotor ? trenger også andre smådeler vist noen sitter på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øllet Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Hehe, Trenge ny viftemotor jeg å:) Bare å ta kontakt viss noen har en liggende:) Siter when i turn, i do it with smoke:) 84 BMW 528i 86 BMW 520i (delebil) masse deler til salgs, ta kontakt. 93 nissan primera 1.6 74 volvo 144 (spikar) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg