bb^ Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Ja, siden kjøp/salg ikke funker tenker jeg det er fint å legge det ut her. Har 2x Mb quart 6,5" frontsett. Kosta vel rundt 5k stk da jeg kjøpte de for 3-4mnd siden. Alt er strøkent, med 3års "uhellsgaranti". Selger grunnet pengemangel, kan selges hver for seg. Har også mye stinger høytalerkabler som kan følge med! http://www.mbquart.com/de/produkte/car/premium/produkt.php?nr=pce_216 Bare ring meg på 47285624 ved interesse. mods, ikke hugg henda av meg for feilpost :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Selges for 3k stk ved hurtig avgjørelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Byr deg 2500, kan hentes imorgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Desverre, kan ikke gå lavere enn 3000kr pr sett. Men du kan alltids få med stinger høytalerkabler hvis du trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Trenger ikke, og har ikke mer enn 2500. Så da er det desverre uaktuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Har ett sett igjen, går for 3000kr. Alt er strøkent, i org eske med alle duppeditter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg