cuts Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Er ikke alltid dyrer å gå for ett golf 4 intr f.eks, og her får en mye fint i recaro enten i "tøy" delskin/sky, eller skinn. etalte 6 lapper for mitt i tøy, litt mer arbeid å bygge om men LANGT i fra umulig og vanskelig for å si det sånn... Golf er nesten golf for å si det sånn.... Står litt mer utfyllende i tråden min om noen lurer på resten Utrolig pent!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Du kjøpe samme cl interiøret av meg for 500kr hvis du henter det da. Det er helt strøkent, sittet i 80000km av en gammel mann:) Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Det er sånne jeg har i min - og har sett vakkrere for å si det sånn... Og personlig syns jeg ikke sittekomforten er noe å skryte av egentlig - helt greie--- Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 noen som har skinninteriør å selge? send PM :) Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Jeg tenkte bare at hvorfor gi 1000 kr for et så stusselig interiør når du kan gi 2 lapper til og få recaro stoff seter:D Hvis du har mulighet for å hente i sverige vil jeg nesten anbefale svenske bilskroter hvor du kan få et godt tilbud + at krona er ganske sterk så da blir det søt pris :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg