Cereal Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 skjer d nåke for tida eller? bjynt å jobbe ijenn? fått dej nye bil? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 mhm høyre de gamle bilen din he komt inn i ørsta... ja,steffen so ha kjøpt nå...goll bil d! hadde ej hatt råda hadde ej kjøpt den til bake Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 utroooolig fet opel, denne er faktisk værd å se på jo.. =D=D=D=D!!!!!!!!!skal følge med, trust it!.. well takktakk..skall bli bra ditte ja=) litt tid så tenke ej d ska bli bra Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 sjer..hmm,vår lite i de sisste! disverre...masse å gjere..jobbe,beise,råne å mykje anna interisangt...kompis som he kjøpt sej skyline,så he rota vekk litt tid berre me å tenke på den;P hehe,men 2.januar starta ej i ny jobb som fast mann på jiggen i karosseri avdelinga på fosnavåg bilverksted,så håpe ej å få litt meir fart i sakene iåme ej blir en del meir heime enn me den jobben ej he no å fe muligens muligheite for å ta bilen inn på jobb å halde framm d arbeide som gjennstår der:) Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Har kjøpt meg ny bruks bil fordi prosjekte tar lenger tid enn beregna... Audi A4 Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Har kjøpt meg ny bruks bil fordi prosjekte tar lenger tid enn beregna...Audi A4 Kor mykje gav du for denn då? Velibraen din er dødstøff! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 130,synst det var litt dyrt men.. Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 130,synst det var litt dyrt men.. Litt dyrt for bruksbil kanskje, men med det anlegget, skinnseter (så sånn ut), styling og felger var det jo ikke SÅÅ ille da... Personlig ville jeg ikke hatt en så kittet bil som bruksbil.. Får se om det er så mye svartfarge igjen på bunnen av det kittet om et år. ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 hehe,går nok bra tenker eg;P ja er sort skinn intr..og tv/dvd...stylet på rieger i tyskland,samt chippet hos merkeverksted, har vært 1eiger siden den var ny Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 hehe,går nok bra tenker eg;P ja er sort skinn intr..og tv/dvd...stylet på rieger i tyskland,samt chippet hos merkeverksted, har vært 1eiger siden den var ny Ikke værst :) God jul :) :crazysant Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 takk takk...og God jul ja.... :) Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Ser ut til å bli bra dette, passa panseret med engang eller? Vanskelig å "sköyte" skjermer? Ellers har jeg en liten idè som jeg har sett för, sikkert mer arbeid enn det smaker men, vectra B speil, syns de er töffe. Lykke til. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Ser ut til å bli bra dette, passa panseret med engang eller?Vanskelig å "sköyte" skjermer? Ellers har jeg en liten idè som jeg har sett för, sikkert mer arbeid enn det smaker men, vectra B speil, syns de er töffe. Lykke til. ja,panseret passet med engang,men sjermene var en del arbeid og tilpasse...mye MYE sparkling! b speil ja..kunne blit kult,men har m3 inn til videre...tror ej,mye arbeid å få til den svingen frammåver sjermen som er på b bill eg tro.. men skall se å få på lakk på den nå helt i bjøndelsen av nyåret så da tenker eg de skall bjønde og nærme seg klart...har allereide lagt ned alt for mange timer på den gammle bilen..hehe :) Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Haga Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 hehe,går nok bra tenker eg;P ja er sort skinn intr..og tv/dvd...stylet på rieger i tyskland,samt chippet hos merkeverksted, har vært 1eiger siden den var ny Hmm.. 1 eiger da trur eg nok du har blitt lurt.. eg var eiger nr 3 på den audien din og du er nr 5 etter som det ik var deg eg solgte den til :) Mvh Espen Haga Siter 99 Golf Mk4 1,8t + Nos http://www.espenhaga.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velibra Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Hmm.. 1 eiger da trur eg nok du har blitt lurt.. eg var eiger nr 3 på den audien din og du er nr 5 etter som det ik var deg eg solgte den til :) Mvh Espen Haga ja,hadde en misstanke om noe tull der!! så regner med de blir og reise sta og riste litt i han som solgte meg den...en jævla *****!!! menmen...er fornøgd me bilen ellers:) Siter 02 Vw Golf TDI4-Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg