xanakor Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 jeg lurer på om pheonix gold fortsatt blir laget? er det isåfall noen i norge som fører dette merket? har noen kompiser med pheonix forsterkere, å de spiller jo som f... problemet er at disse har fått med anlegget på bilene så de vet heller ikke om de er å få kjøpt. Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 jeg lurer på om pheonix gold fortsatt blir laget? er det isåfall noen i norge som fører dette merket? har noen kompiser med pheonix forsterkere, å de spiller jo som f... problemet er at disse har fått med anlegget på bilene så de vet heller ikke om de er å få kjøpt. Phoenix Gold er fortsatt gode greier vettu :) Såvidt jeg vet er det DreamTM som importerer og forhandler dette. http://www.dreamtm.no Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg