Gå til innhold

Lillehammer folk på forumet

Ranger emnet


Housey

Anbefalte innlegg

eneste klubben er vel amcar klubben.,.

 

vet det er en del rånere som prøver å få starta noe, men blir giddaslause da folk ikke gidder..

Hvis du tenker på det våler greiene som var nå i høst, så var det i regi av Politiet.

Den klubben som prøver å bli startet nå ( vært prøvd i lang tid) blir startet for å prøve å få bedre kontakt med politiet å få lignende ting som kjøringa på vålerbanen igjen

 

Jeg personlig syns det er dritviktig å ha et bra forhold til politiet når man er ute å kjører bil på kveldene og helgene, respekterer du dem, respekterer de deg tilbake er min oppfatning, har mye kontakt med de igjennom jobben.

 

ja var det med politiet jeg tenkte på. hva er det våler greiene til politiet da, hva går det ut på?

er det du som prøver å starte klubb? noe ala Nordmøre gatebilklubb, Dokka gatebilklubb, østfold gatebilklbb og sånn?

Er enig i det med forhold til politiet. det er veldig viktig. er det ålreite politifolk på lhmr?

When I want your opinion, I'll give it to you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja var det med politiet jeg tenkte på. hva er det våler greiene til politiet da, hva går det ut på?

er det du som prøver å starte klubb? noe ala Nordmøre gatebilklubb, Dokka gatebilklubb, østfold gatebilklbb og sånn?

Er enig i det med forhold til politiet. det er veldig viktig. er det ålreite politifolk på lhmr?

 

 

greia var at rånerene skrev under en kontrakt med politiet i våres/sommer om at de sku kjøre pent, ikke bråke etc etc.. i belønning fikk de en dag på våler banen med div ferdighetskjøring og frikjøring.. fikk ikke vært med selv :(

 

ikke jeg som starter, men kjenner han ene som har prøvd.. lenge siden jeg har hørt noe om det nå.

 

 

De fleste politifolka jeg har snakka med har vært greie, men så klart noen av de kan være skikkelig kukkhorer hvis du treffer de på feil dag etc..

 

spørs akkurat hvordan du er mot de også

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn å forstå - bra opplegg fra oplitiet da. men gjorde denne ene dagen på våler, så folk holdt seg i skinnet? var vel for å få vekk litt griskjøring da?!

ja ikke sant. det er viktig å behandle politiet bra å. de får vel nokl noen ganger de å-

When I want your opinion, I'll give it to you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn å forstå - bra opplegg fra oplitiet da. men gjorde denne ene dagen på våler, så folk holdt seg i skinnet? var vel for å få vekk litt griskjøring da?!

ja ikke sant. det er viktig å behandle politiet bra å. de får vel nokl noen ganger de å-

 

 

faktisk så var det en del folk som tok det pent!

 

 

men alltid noen idioter som ikke klarer å beherske seg..

 

samme gjelder i dag og.. blir forbanna når jeg ser griskjøring blandt andrefolk, og med fler folk i bilen

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faktisk så var det en del folk som tok det pent!

 

 

men alltid noen idioter som ikke klarer å beherske seg..

 

samme gjelder i dag og.. blir forbanna når jeg ser griskjøring blandt andrefolk, og med fler folk i bilen

 

 

 

enig. sånn vil det vel alltid være. noen som alltid ødlegger. finnes det flere alternativer rundt lhmr eller? der man kan kjøre pent? ligger ikke lhmr tett ved dokka og den bana der?

When I want your opinion, I'll give it to you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig. sånn vil det vel alltid være. noen som alltid ødlegger. finnes det flere alternativer rundt lhmr eller? der man kan kjøre pent? ligger ikke lhmr tett ved dokka og den bana der?

 

ligger 1 time unna..

 

men bana på dokka er mer " driftebane"

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så langt 10Min med bil. Fra der jeg bor. Holder ikke fartsgrensa da nei. :P

 

 

fine veier utover der enkelte steder :P

 

med høy nok bil går det fint det :D

 

er aldri uti der lengre nesten, slår alltid nedi uansett hvilken vei jeg tar..

kan hvertfall ikke ta den skogsveien fra hjemme og rett ned dit.. heh.. kverka bil der før gitt..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fine veier utover der enkelte steder :P

 

med høy nok bil går det fint det :D

 

er aldri uti der lengre nesten, slår alltid nedi uansett hvilken vei jeg tar..

kan hvertfall ikke ta den skogsveien fra hjemme og rett ned dit.. heh.. kverka bil der før gitt..

 

Dårlig veier mange stand ja. Hvertfall etter vinteren. Da er det bare hull og digre humper. Ikke brukbart.

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

82 MB Gelenderwagen 300Td

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår