Brandtenborg Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 For en GOOOD stund siden gikk det en serie på tv om Englands værste bilførere... Er det noen som vet om den serien eller enkelte episoder er å laste ned noe sted? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 hehe.. skal gå ann å laste ned fra store torrent-sider... Fant faktisk ved en tilfeldighet svenskenes versjon når jeg leta for noen mnd sia.. Sett og slettet, men het Sveriges Värsta bilförare eller no :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 må bare legge til .. han bonden på den svenske var jævla kul :P snakkat jo så mye BS at de måtte tekste han :P og hu blondina som altid slapp rattet var lattis.. angående den engelske.. den viser hvor ekstremt slappis det å ta lappen i england egentlig er.. du kan ta oppkjøringa så mange ganger du vil .. (her må du vel nå tilogmed vente noen måneder mellom hver gang) ble redd når jeg så den engelske.. og enda mer redd når jeg så en top gear epoisode fra 1990.. (de hadde på den tiden ingen teori eller noe .. måtte bare ut på EN! kjøretur.. og det var oppkjøringa.. norge ble i den episoden brukt som et godt eksempel på et bra system.. på den tiden var det mer teori osv enn nå) for å si det slik .. jeg skal aldri dra til england for å kjøre bil .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Fant 6 episoder av det svenske... Men det gjenstår jo å se om de lastes ned da... Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg