saabowner Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 I min nyanskafne BMw 520i (e34) er det ei pære til varmeanleggbryterene som må skiftes. Hvordan kommer jeg til den egentlig? hva må løsnes på for å få av dekslet? Er litt redd for å ødelegge noe så har ikke turt å bryte på noe liksom. Siter BMW 520i, 89mod. - Opel Ascona 1.6S, 86mod. -- solgt - Saab900i (saabrina), 89mod. -- spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimael Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Ved å stikke hånda inn der spilleren skal være fant jeg en litten dings som gjorde at jeg fikk vippa ut varmeapparatet på venstre side i min bil. Lengre kom jeg forøvrig ikke. Men skulle gjerne fått byttet alle pærene jeg også. Grrr... Hvorfor er ikke alle biler like enkle som golf. :thumb Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg