RMK_700 Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 er ganske enkelt spørsmåll, hvilken vei burde jeg ha subbene mine i bilen? med elementene vendt inn mot seteryggen, eller utover mot åpningen av bagasjeluka? (i en 740) og noen tips til og få go trøkk i den? Siter da va nybil handla inn, og kræsja ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Holdaas Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Jeg har en 12" sub vendt mot seteryggen, med bassportene opp i hattehylla. Dette spiller meget bra i bilen min hvertfall, og jeg kjører med midtarmlenet i baksetet åpent. funker fint til meg. er litt trangt å få en 12" mellom den oppbyggingen, og hattehylla, men det skal gå akkurat! :) måtte sparke kassa mi inni der, men den flytter seg hvertfall ikke nå da :) Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMK_700 Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 hehe min kasse er akkorat 1 cm for høy eller noe. men gjør ikke meg oe for da har jeg plass til og ha forsterker og kondensator å slikt dær, skal bygge om dær bak slik at alt er i samme høyde, å vil ikke sparke inn min kasse for har rockford logoen skjært ut i baken av kassa, for hånd, å det er jævli pent når jg har lys inni kassa, hehe Siter da va nybil handla inn, og kræsja ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Jeg har to 10 tommere i tett kasse, med elementene mot seteryggen... Funker fint! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 enig med kenneth:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Er enig med Kenneth og B230ft. 10" er bra, men selvfølgelig, det har jo litt med smak og behag. Hadde det hvert god plass til 12" e så hadde jeg jo valgt det. Jeg har også 10", to stk. Dette er jo bare om du ønsker å ha noe plass igjen i bagaskjerommet. Selv så har jeg en Godmanns 15" stående ferdig bygd. Har ikke fått prøvd den da, men skal kunne gi et godt trøkk! Problemet er at kassa så vidt får plass baki, he he. Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Hadde 15" i bilen i går bare for å prøve den. Stilte den ikke noe spesielt inn, men fant ut at det er fryktelig mye på bilen som kan lage ulyder, he he! Det var godt trøkk ja. Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMK_700 Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 ca hele bilen lager lyd spørr du meg :p fant foresten ut at det ble best med bassene vend ut mot bagasjeluka..er for at jg fikk det best sånn, i og med at jg ikke får kassa helt intill seteryggen. (for stor kasse i høyde) liker ikke bagasjeromma i 700 serien. men er det tanken den "platten" opp mot seteryggen? for vil skru tanken fast dær, men tørr ikke vis d r tanken liksom :P Siter da va nybil handla inn, og kræsja ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Lurer på om det er tanken ja. Jeg festet kassene til meallet i hattehylle. Da detter det i alle fall ikke rundt omkring! Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMK_700 Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 kan jo også skru forsterkern fast i eteryggen, men da blir det liksom ikke slik som jg vil ha det, skal nemlig ha kondensator å en il forsterker der bak som et slags "showroom" med neon lys i fra RF logoen i kassa, å litt rundt omkring slik at man ser alt vis mans er inni "hullet" til armlenet Siter da va nybil handla inn, og kræsja ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten e Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 jeg lurer på om jeg skal bygge kassen min opp fra gulvet ( helt nede i fra brønnen) og opp skal ha 2stk 15" og flekke pleksiglass over son at jeg slepper at ting detter opi hehe da er det ikke mye ighjenn av den bagaserommet hehe men tiden vill vis aka så skjer Siter (lappen kommer i slutten av mai) 740gl 2,3i 230f (parkert) Honda Px= stikkflammer og døden nær (stjålen) Suzuki smx 70cc Har dysleksi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 jeg har 2stk 12" i kasse med forsterker oppå kassa vendt mot opningen, spiller best sann i min bil.. men der kan ha noe med at kassa er max feil da.. noen som har mål på kasser som passer inn under hattehylla der? skulle lagt den inn der, så det ser litt skikkelig ut Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Målet på kassa kommer jo helt an på elementene som sitter der! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 ja seff, men ca? er 2stk 12" boss :P Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMK_700 Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 tenke en ca 45-50 liter per element i porta kasse? eller er jeg helt bak mål? hadde en earthwuake magma 12" en gang i tiden, kjørte den i 40L portet kasse. fyyyy faen det er phete subber. eneste er at de er tunge å drive :( Siter da va nybil handla inn, og kræsja ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg