eschie Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 hei hei, nå, skal jeg fortelle dere om et lite hellvete som har rammet meg... i midten av september kjøpte jeg meg en golf 2 89 mod , når vi var å hentet bilen sa selgeren at den var eu godkjent fram til neset år , noe som var grunlaget for at vi kjøpte den.... 14 dager etterpå får jeg et brev hvor det står at den skulle vært til eu kontroll i sept.... jaja, tenkte jeg, hva skal vi gjøre med det, først vurderte vi å bare sende bilen på verksted, å sende reininga til forige eier, men da hedde han sikkert ikke betalt. En annen tanke som slo oss var å ta med oss et par bekjente i en mc-klubb. men det ble heller ikke noe av.. så jeg fikset det jeg viste om , å sendete den på kontroll, når di var ferdig fikk jeg den smørbrø lista... da var det bare å reise hjem å gå til innkjøp av deler å flytte inn i garasjen.... etter en uke, var jeg ferdig , å da har jeg nesten skrudd i ett sett. så her i går reiste jeg å fikk den godkjent ... å det var utrolig godt..... så et lite tips til folk er å skrive kontrakt.... det skal i hvertfall jeg gjøre heretter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Hva måtte du fikse som tok så lang tid da? Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Altså... Enhver idiot klarer jo å regne seg frem til når en bil skal inn på EU-kontroll. Er det en 89 modell skal den inn i 03,05,07,09 osv. Siste nummer i reg-nr. avgjør hvilken måned. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 CrZy_T: Desverre så er nok ikke alle klar over dette du! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eschie Skrevet November 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Hva måtte du fikse som tok så lang tid da? måtte bytte bremse rør, sveise hull i gulvet, en god del av det elektriske, demperene, eksos anlegget, bære kule. å bremse skiver å klosser... er ikke så alt for ille, men ting tar tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eschie Skrevet November 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 CrZy_T: Desverre så er nok ikke alle klar over dette du! takk for støtten der du... hadde vi tenkt på det hadde jeg aldrig tatt med bilen, men siden han sa han var på eu kontroll i fjord tenkte vi ikke noe på det.. fort gjort.. men nå er i hvertfall bilen så godt som strøken, så det vae en lettelse å få den igjenom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg