eVicez Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Da har jeg kjøpt meg ny bil. En 92 Civic lsi, med luftfilter og enormt gromt effektanlegg. Planer fremover er først og fremst bytte av front og baklykter Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 hvorfor tenker jeg på vanilla ice når jeg ser den? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Likte lyktene ja. Gid jeg hadde 1500,- akkurat nå. Leksus ja? Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Likte lyktene ja. Gid jeg hadde 1500,- akkurat nå. Leksus ja? leksus?! er du frekk?!? hehe :D leksus putter du aldri på civic! :P De ligger da her på rommet mitt uansett, så du får si i fra om du får råd :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Meget pen bil,får håpe jeg får se denne i finnsnes sine gater! :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 olehenri: jaha. :P Synes lexus er pent jeg. Tror du dine lykter vil passe bilen min?:) Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 olehenri: jaha. :P Synes lexus er pent jeg. Tror du dine lykter vil passe bilen min?:) hehe forskjellig smak :P ja tror de passer på mørk bil.., sammen med klare angeleyes lykter foran og klare blinkere :) kreem :D har ikke giddi å testa de på min å sett ennå, da jeg er fornøyd med det andre paret jeg handla meg rett før.. heh.. gikk beserk på ebay :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 hehe forskjellig smak :P ja tror de passer på mørk bil.., sammen med klare angeleyes lykter foran og klare blinkere :) kreem :D har ikke giddi å testa de på min å sett ennå, da jeg er fornøyd med det andre paret jeg handla meg rett før.. heh.. gikk beserk på ebay :P Hehe. Jepp, blir angeleyes og klare blinkere. Vet du hvor jeg kan få tak i fine sideblinkere? Jeg ble også litt interessert i di lyktene dine Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Hehe. Jepp, blir angeleyes og klare blinkere.Vet du hvor jeg kan få tak i fine sideblinkere? Jeg ble også litt interessert i di lyktene dine mulig http://www.autospar.no har noe, eller så har vel powerzone og streetdesign.. ja kjøp de! hehe treng peeng :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Fin bil :) Sånn bil med likt styling kit jeg å ønska meg, men ikke hadde råd til :| :P Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonny Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 trur jeg så bilen di igår når jeg kjørte inn til finnsnes. så kul ut. kjører en rød civic hb. skal du kjøpe stæsj til biln så vill jeg anbefale bs-bildeler. du må melde deg inn på http://forum.club-honda.org/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Hvor kjøpte du bilen fra? Har sett en Civic i Meldal kommune med samme spoiler. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Sonny: Kult. Vet ikke helt hvilken bil du kjører, men ser den vel en gang :) Er den helt orginal? bs-bildeler? hva er det? Mustang: Kjøpte bilen min i trondhjem Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Så flytter vi denne HIT :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonny Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 er på finnsnes nesten hver dag. bruker å stå parkert med ivar's musikk. jobber på telekiosken. bilen er så si original. svarte one-piece angel eyes, retro look baklykter og en "smule" senket. bs-bildeler er en sammarbeiding mellom perel-import og re:style. internettsiden er http://www.bsbildeler.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg