Gjest MrHenrik Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Hei! Gatebil slipper nye nettsider i dag (tirsdag 22/11) kl 1200 ! Vi har lagt til en rekke nye og fete funksjoner! Blant annet: Kjøp og salg - brukte gatebiler. Gatebil profiler Gatebil Extreme profiler Gatebilbabe profiler Månedens Gatebil Terminsliste 2006 Gatebil shop Kjøp og salg: Under kjøp og salg av brukte gatebil kan du gratis selge din gatebil. Eller finne din neste gatebil. Dette vil ikke bli siden for deg som er ute etter standard familiebiler. Heller et sentrum for biler utenom det vanlige - alt fra dyreste sort sportsbil til rånebil med særpreg! For å kunne legge ut bilen din til salgs må du opprette en profil. Gatebil profiler: Opprett din egen profil på Gatebil.no! La andre surfe til din profil. Legg inn info og bilder av bilen din og deg selv, samt link til egen nettside. Profilen vil linkes direkte opp imot forumet når dette slippes om kort tid. Brukernavnet du legger inn her vil også bli navnet ditt i forumet. Gatebil Extreme profiler: Alle gutta du har sett kjøre Extreme serien, eller har noen av de grommeste bilene i Skandinavia. Noen eksempler: Frode Jørgensen, Jocke Qvarnström, Tommy Schønberg etc. Vil du ligge under denne kategorien? Meld deg inn under profiler og send oss en epost! Brukernavnet du legger inn her vil også bli navnet ditt i forumet. Gatebilbabe profil I beste politisk ukorrekte stil har vi kallt jente-sidene for Gatebilbabes - uavhengig om du kunne tenkt deg å delta i babekåringen eller ei. Jente og Gatebilentusiast? Meld deg inn under G-babe-profilsiden! Her kan du laste opp bilder av enten bilen din for å bli linket opp imot forumet og få din egen profilside. Ønsker du å delta i Gatebilbabe-kåringen aktiverer du babe-siden og laster inn bilder av deg selv. Kryss av for automatisk å bli meldt på kåringen når den legges ut. Bildene av deg selv vil da bli publisert på Gatebil.nos babeside. Brukernavnet du legger inn her vil også bli navnet ditt i forumet. Månedens Gatebil I toppen av siden vil vi hver måned sette fokus på en spesiell Gatebil. Nå er det årets Gatebil - Andreas Vaas Supra. Terminliste 2006 Alle aktiviteter Gatebil skal være med på i 2006! Planlegg sesongen! Gatebil shop Oppdatert Gatebil-nettbutikk - Masse nye produkter! Kommer snart: Gatebil forum Engelsk Gatebil.no Svensk Gatebil.no Sjekk ut http://www.gatebil.no - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 kult..må inn og sjekke.. synes det var litt tregt med oppdateringer på den gamle sia.. da skjønner jeg.. ser bra ut.. kult:) der var carina og.. søt dame:) ser bra ut dette.. bra design nå:) :soldiersf Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 rått synes den gamle siden var litt kjedelig. :thumb Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 den var konge :D:D:D:D men når kommer forumet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Var på tide med en ny Gatebil side ja... Likte den nye siden veldig bra happyhappy Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Takker og bukker! Kom igjen - opprett profiler nå! :) Forumet er ca 2 uker unna. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 lagd profil nå :) bare å vente på forumet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Fine sider... Men en ting... Må dere ha bilde av en dame i truse på hver side... Hvis jeg trykker Gatebil tilsalgs eller lignende så ligger det en halvnaken helt oppe til høyre... Det forsåvidt veldig pent å se på, men egentlig ikke helt "worksafe"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 ..ikke helt "worksafe"... Hmm.. Worksafe, nei.. det var en ny problemstilling. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 bra sider! har ventet på noe nytt på den fronten. Litt OT henrik.....vil dere bli bedre på å svare på mail nå. har avventet svar på en mail jeg har sendt en del dager nå:( Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Litt OT henrik.....vil dere bli bedre på å svare på mail nå. har avventet svar på en mail jeg har sendt en del dager nå:( Prøver å svare på alt av mailer så fort de kommer! Vært ganske hektisk de siste dagene, med deadline på magazine i går, filmen ferdig i dag (kommer i salg 2 des.) og nettsiden ute nå kl. 1200... - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 så da får jeg svar på mailen min, eller kan jeg ta det direkte med deg på PM? :) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 PM eller henrik@gatebil.no - begge funker. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 pm sendt Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 WOW! ALLE FØLG MED NÅ! gatebil puster! oooohhh... aahhhh Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg