Nuttza Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Har som sagt en ar 1.8t ambition 1999 mod. det har begynt å knirke å små dunke lyder i bakstillingen i små dumper å i svinger da knirker det av og til. Regner med at dette er foringer å fjærbeins lager som begynner å bli slitt å treng å byttes. Eller er jeg helt på viddene nå ? Jeg vil uansett bytte alle foringer å fjærbeins lager. Noen her som har skrudd slik bil før som kan hjelpe meg å bytte dette har ikke skrudd på denne bilen før så tørr ikke røre det når jeg ikke har peil. Kjempe glad for alle svar å tilbud . MVh Steffan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedUP Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Hei du. Sikker på at dette kommer bakfra? Det du beskriver ligner veldig på det problemet jeg hadde med min a3 tq, klokk klakk lyder når jeg kjørte over dumper etc. Feilen på bilen min var stabstaget foran,når det ble byttet var lyden borte. A Siter Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moj0^ Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Det er et veldig kjent fenomen på A3. De svakeste punktene på A3 er forstillingen og foringer generellt:) Det er 99.9% sikker foringene dine bak. jeg hadde det samme problemet, men det byttet jeg:) Har som sagt en ar 1.8t ambition 1999 mod. det har begynt å knirke å små dunke lyder i bakstillingen i små dumper å i svinger da knirker det av og til. Regner med at dette er foringer å fjærbeins lager som begynner å bli slitt å treng å byttes. Eller er jeg helt på viddene nå ? Jeg vil uansett bytte alle foringer å fjærbeins lager. Noen her som har skrudd slik bil før som kan hjelpe meg å bytte dette har ikke skrudd på denne bilen før så tørr ikke røre det når jeg ikke har peil. Kjempe glad for alle svar å tilbud . MVh Steffan Siter Steinar Bjerke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg