gragaasa Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Lurte på om noen vet om 90 fangerfestene på framskjermene kan skjæres ut, snues (eventuelt bytte sider, høgre framme til venstre bak osv) og sveises inn bake på bilen eller om det er lurere å kjøpe veng sine plater for utbytting? Veng sine plater koster 463,- PR. STK.!!!! Mens jeg har to framskjermer med disse festene, der framskjermene skal skjæres i biter for deler uansett.... Problem nr. 2: Har ikkje golf nyere enn 90 mod tilgjengelig for å se hvor festene skal stå, men bilen har små fanger fester, og skjermene jeg kan ta 90-fanger fester fra har kombinasjon av små fanger fester og 90-fanger fester (altså veng skjermer). Skulle da tro at om jeg plasserer festene slik at små fanger festene på framskjermene kommer akkurat der hvor små fanger festene var på bilen orginalt, så skulle 90-fanger festene stå korrekt? Eller tar jeg feil nå?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 vw er jo kjent for å lage enkle oppgraderinger i karroseri. Feks. 90- lister passer på eldre biler osv. Om det er mulig å få tak i 90-fangerfester løse vil jeg mest sansynlig tro at de settes i de gamle hullene i skjermene. Eneste forskjellen er vel at de nye festene er firkantet og stikker ikke så langt ut fra skjermen? Lurte på om noen vet om 90 fangerfestene på framskjermene kan skjæres ut, snues (eventuelt bytte sider, høgre framme til venstre bak osv) og sveises inn bake på bilen eller om det er lurere å kjøpe veng sine plater for utbytting? Veng sine plater koster 463,- PR. STK.!!!! Mens jeg har to framskjermer med disse festene, der framskjermene skal skjæres i biter for deler uansett.... Problem nr. 2: Har ikkje golf nyere enn 90 mod tilgjengelig for å se hvor festene skal stå, men bilen har små fanger fester, og skjermene jeg kan ta 90-fanger fester fra har kombinasjon av små fanger fester og 90-fanger fester (altså veng skjermer). Skulle da tro at om jeg plasserer festene slik at små fanger festene på framskjermene kommer akkurat der hvor små fanger festene var på bilen orginalt, så skulle 90-fanger festene stå korrekt? Eller tar jeg feil nå?? Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 vw er jo kjent for å lage enkle oppgraderinger i karroseri. Feks. 90- lister passer på eldre biler osv. Om det er mulig å få tak i 90-fangerfester løse vil jeg mest sansynlig tro at de settes i de gamle hullene i skjermene. Eneste forskjellen er vel at de nye festene er firkantet og stikker ikke så langt ut fra skjermen? Tror du misforstår, jeg skal ha fester til 90-fangerfester sveiset inn i karosseriet BAK bakhjulet, VENG har disse festene klar for innsveising, men de koster jo snart like mye som en hel forskjerm.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Tror du misforstår, jeg skal ha fester til 90-fangerfester sveiset inn i karosseriet BAK bakhjulet, VENG har disse festene klar for innsveising, men de koster jo snart like mye som en hel forskjerm.... du kan bytte festene på selve 90 fangerene, til type liten. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 du kan bytte festene på selve 90 fangerene, til type liten. :thumb Ok? Orginale fester da eller? Som passer rett på fangeren, uten noen form for mods? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Ok? Orginale fester da eller? Som passer rett på fangeren, uten noen form for mods? sidefestene på uorginale 90 fangere er skrudd i fangeren. når man kjøper nye fangere følger begge deler med. du skal vel bruke fangerne som fulgte med donor bilen din ? de er uorginale husker jeg ikke feil......(det er jeg som byggde den i sin tid) :driving du kan sikkert få bestllt de små festene fra VENG. hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 sidefestene på uorginale 90 fangere er skrudd i fangeren. når man kjøper nye fangere følger begge deler med. du skal vel bruke fangerne som fulgte med donor bilen din ? de er uorginale husker jeg ikke feil......(det er jeg som byggde den i sin tid) :driving du kan sikkert få bestllt de små festene fra VENG. hellothere Ok, jeg regner med jeg skal bruke de uorginale fangerene, men liker det ikkje, ettersom uorginale fangere ikkje er kjent for å ha særlig bra passform... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg