saes Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Noen som vet om hvem som selger en slik en i norge? eventuelt hva prisen på en slik er? vurderer å handle fra Megabillig, den passer mine spesifikasjoner veldig godt :) virker som en bra spiller også.. Men er jo ikke vits å handle fra usa, om den kommer på ca. det samme her i norge Noen erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Noen som vet om hvem som selger en slik en i norge? eventuelt hva prisen på en slik er? vurderer å handle fra Megabillig, den passer mine spesifikasjoner veldig godt :) virker som en bra spiller også.. Men er jo ikke vits å handle fra usa, om den kommer på ca. det samme her i norge Noen erfaringer? http://www.bilstereosenteret.no har 40% på alpine for tida :), har nettopp kjøpt en derfra selv, og det er ikke noe "tull" med butikken... =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 http://www.lydibil.no Ta kontakt for et tilbud . audioteam@tele2.no Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 alpine cda 9855. den er absolutt å anbefale. jeg bruker den på et toveis frontsett. 6.1/2" cdt,samt to stk 12" polk. jeg er iallefall veldig godt fornøyd med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Jeg har en, kjøpte den etter lengre sammenlikning med pioneer spillere. Lyden er i ypperste klasse og etter min mening en meget god spiller. Ser kanskje jalla ut på bilder, men er delikat og stilfull. Farger og grafikk kan velges, dimmes osv, tidligere hadde jeg en pioneer avh-p7500dvd(toppmod fra pioneer). Kan ikke sammenliknes på lydfronten. Alpine er overlegen. Hvis du ikke er redd for svensker så ta kontakt med tvboden.se, de har hyggelige priser. Skaffa min for 4600nok, ny med garanti. Slå den! Edit: min feil, billigere på bilstereosenteret... løp og kjøp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Jeg har en, kjøpte den etter lengre sammenlikning med pioneer spillere. Lyden er i ypperste klasse og etter min mening en meget god spiller. Ser kanskje jalla ut på bilder, men er delikat og stilfull. Farger og grafikk kan velges, dimmes osv, tidligere hadde jeg en pioneer avh-p7500dvd(toppmod fra pioneer). Kan ikke sammenliknes på lydfronten. Alpine er overlegen. Hvis du ikke er redd for svensker så ta kontakt med tvboden.se, de har hyggelige priser. Skaffa min for 4600nok, ny med garanti. Slå den! Edit: min feil, billigere på bilstereosenteret... løp og kjøp bilstereosenteret er forhandler av Lava Electronics, så det er lov å stille i emma/acap med produkter de selger =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 bilstereosenteret er forhandler av Lava Electronics, så det er lov å stille i emma/acap med produkter de selger =) Stemmer det :) Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg