m0lidir Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 når er det et MUST å ha vinter dekk.. er datoen altså, når vinterskoa skal være der og bota skrives i tryne på meg vis sommer dekka står på hehe nøler enda, er ikke så ille her nedi sør forsåvidt.. Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Aldri, men en skal sko seg etter forholdene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 okei.. bare jeg som var litt naiv og redd hehe.. har vinterdekka baki, om det skulle til å snø som faen når jeg er på skolen, som ifjor.. var artig det, minst 10 mopeder ødelagt den dagen pga de skulle kjøre hjem :P haha.. Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pana Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Hm..her jeg bor tror jeg 'alle' kjører med pigg nå og for noen uker siden. Vinteren kommer tro det eller ei hvert år :) Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg