CiLiUs Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Lager en tråd for å egentlig bare få høre noen meninger om anlegget mitt siden det er masse folk med mye peil på anlegg her. Anlegget: 2stk RF T1 1stk RF10001bd 30mm2 strømkabel Maxxima gelebatteri +div høytalere subbene skal stå i en portet kasse for at det skal spille høyst mulig og fordi forsterkeren kanskje mangler litt, dynamoen tror jeg leverer 120-130A. Vil dette oppsettet holde og er det nok strøm? Har lest på endel tråder om kondensator, men har ikke så mye forståelse at jeg kan avgjøre om jeg trenger det, egentli et ja/nei svar holder for min del. takker for svar!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 et ja/nei svar holder for min del. takker for svar!!! Ja! hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team tulling Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 jeg selger instalasjonen i saaben min billig!!! Sjekk prosjekt tråden min for bilder!! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94236 Siter komplett soundstream stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg