team tulling Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Har hørt rykter om det var noen som drev å kødda litt med bilen min her på forumet. ikke tøft. men så har det jo slik at det er noen kødder rundt om kring. :iconsm kjøpte bilen med anlegg så all kredit der til forige eier. Har også kjøpt dashbordet til "madcarsound" har instalert det i bilen min nå. bilder kommer senere. Bilen er desvere bulket og med ødelagt styling. skal takseres i løpe av uka. anger2 anger2 Oppsetet i bilen består av pioneer p9 med utlodda display,pioneer avx-p7300dvd,ps2 slim edition,omformer,jbl gti 1201 mono blokk,jbl px 300.4 4kanaler og jbl 1220e 12" bassere,frontsett mangler for tiden, jbl c508gti kompsett i hattehylla, 3 røde optima batterier + div koblingsbokser og kabler :drive2 her det noen bilder av bil og anlegg Siter komplett soundstream stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team tulling Skrevet November 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Har nå fått montert dashbordet jeg kjøpte av madcarsound. Ble ganske bra. Driver også å monterer pioneer p9 med utlodda display!!! Siter komplett soundstream stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg