240tic Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Ser ut som det er dårlig passform på bildet. men passer helt 100. er støpt på ei lik lykt, blir sen annderledes ut når den blir lakkert. Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Har sveist om en alu Inntercooler fra lastebil nå som skal inn. ble på 960x350x80mm, er det største je fikk inn i fronten der. måtte skjære av litt på batterikassa++ men blir tøft:) har også handla 3" Chrome rustfrie rør Skal bestille blå samco silikonslanger til motorrommet:) håpe det blir bra:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 240tic: Høres hefftig ut! :) gleder meg til bilder av resultatet!! :thumb mye plunder for å få dem til og passe sammen? Mvh: E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 tror det blir gåen ganske greit, inntercooleren blir gån fra batteriet å nesten i innerskjærmen på andre siden, skal bestille div 90" å 45" skjøter pluss noen rette lengder i 3" å bygge sammen noe hehe en jeg jobber sammen med skal sveise oljecatch tank, frostvesketank å spylertank i aluminium til meg nå, tror det blir litt tøft. toppdeksel å div detalier skal leveres til lakk i neste uke i samme farge som bilen:) kommer bilder:):) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 jææævlig pen og strøken bil... husker jeg så den på hønefoss treffet... Men sleng ut noen flere bilder a... sikle sikle.. Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Takker takker, ja, var bra treff på hønefoss:) håpe på dit neste år også. kommer med flere bilder da je får gjort litt mer hehe neste uke engang tipper jeg:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Det viruset jeg fikk i går kalles Finlandia. Når får vi bilder av kanalskjørtene a? Spennende dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 blir vel bilder i kveld kanskje, skal levere dem til lakk i morgen, skal byne med bakfangeren etterpå også:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 har bygd lyktesenkere i glassfiber nå, har at å pusse av dem ca 1cm får de bygger litt langt ned på lykta, skal leveres til lakk på mandag, kanalskjørtene er også ferdige men har ikke fått tatt bilde, ble 5cm lavere etter vi skjøtte dem sammen med et ekstra sett kanalskjørt, delte de å satte dem sammen med glassfiber, skal også leveres på lakk på mandag, sammen med felgene. frontfangeren er vi også snart ferdige med å felle inn riller i,, kommer bilder av den snart. skal snart byne med å bygge om bakfangeren også, med rs fanger fra passat. bilder kommmer:):) Lyktesenkere bak! -Drikult, det har jeg aldri sett før!! Begynner å få mye glassfiber/plast på den bilen din nå ass :P hehe Kunne jo bare støpt hele chassiet i plast, også bygd opp bærende konstruksjon av stålrør, omtrent slik dem gjør i dragrace :P hehe :D Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baap Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Heilt grei bil, er ein heil stil gjennomm denn. Bra det. Studerte den på eit treff ein gang, var ein deil flassinng av lak i mottorrom så eg, pluss ein deil riper og hak i fanger forran. Men eiter d eig skjøner skal den lakes op igjenn. Såg litt rart ut med so små bremmser da med 19 toms fellger. Siter Beklagger skrivefeilla eg skriv. The powerful enginebuilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 takker får komentarer, motorrommet er flekklakkert nå, pluss flere detalier hehe framfanger er ommbygd å skal lakkes opp igjen! større bremser blir vel kanskje neste vinter, lyst på 18"posche bremser Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baap Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Bra. Nårr skall du tenkje mottor/girkase og orrdentlig understel da? Siter Beklagger skrivefeilla eg skriv. The powerful enginebuilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 understellet er bra med nye justerbare koni å andre stab stag å slik, eneste drittet er kappe fjører men vil ha bilen lav, skal tenke på justerbart etterhvert, motor er også mer en grei, har bygd stor inntercooler nå(960x350x80) som skal inn med chromme rør å silikonslanger alle steder og allt skal lakkes opp igjen av lakkerer i samme farge! men tenkt på 5'r etterhvert, får se neste vinter! Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Håper ikke det står på penger ang. 240`n din... Legger opp et bilde du kan sikle etter: Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Så de bremsene fra den bilen, til salgs på turboperformanclub sine sider, er visst 911 Gt2 bremser og skiver fra ml 55 amg:D vil se tuning av motor nå, eneste som mangler:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg