HPfreak Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 HAHA men det er faktisk noen spillere som har slik motorisert skjerm hvor det følger med en ledning som skal monteres slik at skjermen kun får strøm da brekket er på. Vet noen pioneer har slikt iallefall. For forrige spilleren min hadde det. Men er jo bare piss at jeg har det LoL Eller den gangen jeg ble stoppet av gående politi. Hadde ikke skilt på bilen min. Sa jeg hadde bestilt orginal brakettene fra USA siden jeg ikke ville lage hull i en 1969 Camaro som aldri hadde hatt skilter ;) Ja jo men få dem på fort da LoL Var en drag race bil hahaha Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 hehe du altså HP. men legg ut en film av camaroen da ;) GRYMT!! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Er det bare å bruke scriptet til han Breisladdern da og? For må finne det fram siden jeg ikke har noen på denne dataen. Bar en låne sak dette her! Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Denne tråden skal liksom handle mest om min bil, vennligst ikke bruk denne tråden til å diskutere camaro å slik, på fårhånd takk:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 240tic: Dette er helt rått, stå på.. hadde vært dass om alle skulle hatt 18" hvite compomotive felger, samme fargen.. osv.. bilen din er fin som fy!.. stå på.. :usa: spennende å se hva som skjer fremmover.. :thumb Mvh: E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 E-K Racing. tusen takk, å i lige måde, moro å høre sånt. ja. er enig der, var egentli meningen å kjøpe Compomotive, men syns det ble tøffere med 19". skal legge til mere bilder etterhvert, har fått tak i bakfanger (RS fanger fra passat) som skal bygges sammen\bygges om sammen med den jeg har, så den blir lavere bak, pluss kanalskjørt skal bygges om. bilder komer:):) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Gale menneske... :) Stå på!!! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Enig med deg E-K! Det er en råtøff bil du har Morten! Venter på bilder :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Takker får komentarer:):) skal legge ut masse bilder i vinter:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Blir meget bra! Går alt som det skal med meg i vinter så kommer jeg nok oppom fredag den 24. feb :D Kommer nok oppom en tur før det hvis det er greit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 det går garantert bra, blir moro med fører kort:) bare komme oppom du, er som regel i garasjen je, parkerte bil i dag, nå skal den ikke ut igjen mer en en tur, må til skreia å vaske den skikkelig, så skal jeg begynne, å da blir jeg nok å treffe i garasjen hehe Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Det er veldig få som har 19", og det nydelig på din bil som er såpass spesiell og gjennomført. Gleder meg til å se resultatet etter vinteren! Vær nå flink med å legge ut bilder underveis :D Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Tusen takk får hyggelig komentar:) blir spennende å se, har mange planer i vinter:) skal legge ut masse bilder:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 240tic: Kan ikke skrive en forklaring/bilder hvordan du skjøter fangerene dine da? Mvh: E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Denne tråden skal liksom handle mest om min bil,vennligst ikke bruk denne tråden til å diskutere camaro å slik, på fårhånd takk:) Undskyld, skal aldri skje igjen. Men du har så rå bil at vi falt litt over på en annen i samme klasse ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg