Gå til innhold

240 "R" By M.Ø.Racing

Ranger emnet


240tic

Anbefalte innlegg

Som sagt før, feet kjærre! Men stussa over at du brukte så lang tid på å tilpasse 850 seter fremme og bake, åsså er det ikke skinn/delskinn?? det ville vært så utrolig mye feitere og bedre i overall finish...

 

Lakka intercoolern sølv=P ?

 

 

En av de få 240er med MYE plast, som faktisk ser grom ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 295
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Naila, Takk får komentar, framsetene var ikke så mye jobb, var baksetene som var mye jobb, ryggen var får brei,

 

Desuten så er det DELSKINN. som er 100% strøkent å gått 60000

 

Men etterhvert skal jeg sette inn 4stk Coswort sorte skinn stoler å bygge midkonsoll i skinn bakover hele. må bare få råd først hehe

 

Er bygd om all plasten selv, litt arti å ikke ha lik alle andre:)

 

Har lakkert inntercooleren sølv ja, åsså lakkert sort playboykanin i fronten på den:)

d4699125.jpg

men skal skifte den ut med en lastebil inntercooler i framfangeren i vinter:)

-93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006

 

-00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe kjedet meg litt i sommer når framfangeren min og frontlyktene var på lakkering:)

klipte den ut i papp å lakkerte på en Playboy kanin hehe skal til med noen artige detalier hehe:)

 

Om noen vil kjøpe inntercooleren i vinter så si fra, skal nemlig sette inn en stor lastebilcooler i framfangeren, den oxo med kanin selvsagt hehe

-93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006

 

-00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig deilig bil du har :) synes dette er den eneste og fineste 240`n jeg har sett med masse plastik :)

 

må si meg enig der.. og jeg HATER plast.. hehe..

eneste som er litt overkill er vingen.. men som sagt topp 3 av hva jeg har sett av 244 med plast..

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

instrumenter i hanskerommet?

jeg har prøvd dette, og det er LANGT unna altså. bedre å ha det der hvor luftekanlen kommer. du har jo også orginal plassering av instrumenter der.

 

prøvd med blått lys i volvo målerene?

 

eller har du bygget om der også? ( har ikke sett interiør bilder )

 

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rally Koffen: Tusen Takk

 

ealoken: Skal ikke ha i hanskerommet, driver å lager nmoe som sitter under hanskerommet, alle blir vinklet mot fører, mest får pynten sin skyld,

skal bestille blå diodelys i allt av innstrumenter, men venter til jeg skal bestille xenon lys, fra samme produsenten:)

 

Har felt inn 7" TV der du tenkte på:) se bilde på første side:)

 

Glenn`: Tusen takk, syns det er litt artig å ikke ha likt som alle andre ja:):) blir mere detalier i løpet av vinteren, kommer med flere bilder:)

PS: ser kjempe fin ut bil din oxo

-93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006

 

-00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår