KennethB Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Veldig bra, Morten! Også så fine de 19 toms hjula er!! :) Hva blir det til med lyd da? ;) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Desuten tror jeg ikke det hadde blit så mange premier å oppmerksomhet vis den hadde vært orginal, er ikke noe spesielt med en orginal GL 1993mod Bra jeg fikk kjøpt de gamle 19" dine KennethB skal lakkere dem opp igjen i vinter grunnet noen riper. Dessuten volvo fantasti:) dette sto på bynelsen av tråden Får Dere som IKKE liker stylede volvo'r . Dere trenger itte skrive noe. Får jeg Liker Stylede volvor Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Enig med deg der! Orginalt er ikke mye å skrive hemmat om! He he... Du må bare si ifra om du skal ha noe stæsj! Mulig j skal bytte ut noe av koblingsutstyret i 740'n i vinter.... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Nei, hehe ikke akkurat:) Skal si fra vis\når jeg trenger noe:) tenkte å satse ordentli på anlegg neste vinter:) men har du noen gode forslag\tegninger til hvordan jeg kan bygge det? har prøvd mange muligheter nå hehe har bygd kasse nå med magnetene utover å bassrør opp i hattehylla, da ble det kjempe bra bass:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hvor mye skal du ha inn da? Legg ut et par bilder, så kan j komme med forslag. Har ingen tegninger, kun fantasi og kreativitet her... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 nesten like mye plast som bilen til poffs jo... motorromet trenger definitivt et skippertak, ikke helt min smak i styling, men fargen er ihvertfall fin.. Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Liker heller ikke plastikk 240er men denne falt helt i smak :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 denna var fin ja, så på den på treffet i hokksund... Åssen funker den b230ft'en med dumpventil da? Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 mye koster felga dine? finnes de i 18" ? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 mye koster felga dine? finnes de i 18" ? Se på Superdekk.no... Kanskje det står noe der.... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 nesten like mye plast som bilen til poffs jo... motorromet trenger definitivt et skippertak, ikke helt min smak i styling, men fargen er ihvertfall fin.. poffs sin bil har ingen plast :p men den gamle har vel det :thumb Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Var vel det han mente 240 V8 POWER :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkemann Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Liker bilen din :D så den på eda treffen iår=), jeg tror jeg har mye lik farge på bilen min, ligner på ocean blå men er no lilla skjær i den :thumb nice!.. jeg kjørte en blå orginal 240glt som sto på utsiden, med bertonen der :D du må komme til neste år oxo, da kommer jeg med 242èn oxo, kan vi slå av en prat :respect Siter *volvo 240 glt 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Skikkeli flott bil:D Denne vil eg følge med på... Liker pågangsmotet ditt...STÅ PÅ!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 KennethB: har 2 stk 12" pioneer 2000W dem sitter bakover i rommet, en stk profile 1200wforsterker, en kondensator, en forsterker til front system, sundinracing: Motorrommet skal pusses opp i vinter:) Dre Racing@: Tusen takk, er litt moro å ikke ha lik plast som alle andre,hehe BurnPr00f: Takk, Popoffen fungerer greit. men går litt ujevnt på tomgang, skal ha på sånn med trompeter på til vinteren. volvomannen: Takk, kommer dit neste år også jeg vettu:) Eldar H: Tusen Takk, koselig med sånne komentarer:) artig at du følger med, skal legge ut bilder i vinter:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg