Gå til innhold

Xelent Audio viser nok engang at de duger!!!

Ranger emnet

civic type-r

Anbefalte innlegg

Da var dagen kommet å jeg ble overbevist over at Xelent sine elementer spiller ganske så rått for å koste kun 5490,- for 3 10" i en kasse..

Dette ble kun dratt av en mono blokk koblet i 3ohm.. 1500w i 1 ohm skal den yte.

Da vi testet litt så datt skiltet av bak, det endte med at vi skrudde i mye kraftigere skuer å limte fast skilt me tec7! da holdt det..

Men da vi vridde opp så beveget bakluka seg 5mm ..

All lyd i høytalerene forsvant for bassen var så krsftig.!!

verste jeg har hørt for en så billig peng.!!!

Absolutt å anbefale.

bilder fra bygget;

ferdig3.jpg

ferdig2.jpg

ferdig1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spilt av sladrespeilet i min bil flere ganger og frontruta rører seg over 1cm. Alle dørene flytter par cm utover! Tror jeg må stille i EMMA asap, er så sinnsyk bra!

Det jeh mener er at alt kan trykke som bare fan! Jeg har klart å spille uhyggelig høyt med en 12" som kostet 350kr.. Og 5500kr er ikke billig for tre 10" i kasse egentlig :)

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spilt av sladrespeilet i min bil flere ganger og frontruta rører seg over 1cm. Alle dørene flytter par cm utover! Tror jeg må stille i EMMA asap, er så sinnsyk bra!

Det jeh mener er at alt kan trykke som bare fan! Jeg har klart å spille uhyggelig høyt med en 12" som kostet 350kr.. Og 5500kr er ikke billig for tre 10" i kasse egentlig :)

jøss men på min Golf III så eksploderte bakruta inne på verkstedet da jeg skulle demostrere med film (tror det var Matrix) .. 2 x 18" RF basser ..

brukte øreklokker, men når basser var på det verste så så vi nesten ikke noe for øynene kom fullstendig ut av fokus .. det vakke så dyrt det heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss men på min Golf III så eksploderte bakruta inne på verkstedet da jeg skulle demostrere med film (tror det var Matrix) .. 2 x 18" RF basser ..

brukte øreklokker, men når basser var på det verste så så vi nesten ikke noe for øynene kom fullstendig ut av fokus .. det vakke så dyrt det heller..

Syykt!!! :D 2 x 18" i golf må da bli trangt!?!?! :hammer hmmm...har du testa hvor høyt det spilte da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart å spille uhyggelig høyt med en 12" som kostet 350kr..

Var ikke tilfeldigvis en gammel Biltema-sub? :D

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da vi vridde opp så beveget bakluka seg 5mm ..

hvis du går på realmofexcursion.com kan du se mange enkle 12'' som klare den jobben der... så det er nok ikke så mye å skryte av. hmmmmmmmmm

Det er vel en god del her som ikke lar seg imponere av exelent. bare spør zetec hvor høyt han har spilt med sine 2 infinity 10''subber som ligger på samme prisen yodude

Pluss at du finner masse subber til samme prisen OG billigere som i mine ører vil være et mye bedre valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du går på realmofexcursion.com kan du se mange enkle 12'' som klare den jobben der... så det er nok ikke så mye å skryte av. hmmmmmmmmm

Det er vel en god del her som ikke lar seg imponere av exelent. bare spør zetec hvor høyt han har spilt med sine 2 infinity 10''subber som ligger på samme prisen yodude

Pluss at du finner masse subber til samme prisen OG billigere som i mine ører vil være et mye bedre valg.

hehe, jeg har spillt bra høyt med de infinityene ja, og skal nok hvis jeg gidder spille mye høyere og finere med 2x10...

Virker vel egentlig som nok ett PR-stunt for Xelent detta.. Og etter det jeg ser i tråden er det ikke så mange som har mye positivt å si...

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SYntes det begynner på bli en del av disse low-end nettbutikk pr-stunt ute og går! (virker i allefall sånn)

Eneste jeg kan se man oppnåer er at Honda ender opp med ett rykte på seg om "dårlige bakluker og tejpede skiltplater" :D

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke tilfeldigvis en gammel Biltema-sub? :D

Nei :)

Vet ikke hvordan merke det var faktisk.. sto ingenting på den. Var aluminiumsmembran og middels stor magnet. Men bare 1.5" spole :D Bestilte fra Finland for leeenge siden, sikkert noe dritt produsert i små mengder..

Eller, kom på at modellen het sphere, sto på nettsida når jeg bestilte :)

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider