Bofors Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 noen som har noen tips ved kjøp av 850 t5, den har gått 290 000 Siter Bmw 320 d 99 Volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bofors Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 ingen som orker svare? eller som har noen erfaringer..? Siter Bmw 320 d 99 Volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Er det noe spes du lurer på???? Jeg har en til salgs jeg! Søk på 850 T5 på kjøp og salg her inne så ligger den der. Kan jo få svart deg på noen spørsmål hvis du har bestemt deg for bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bofors Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 tenkte mest hva man skulle se etter og sånn Siter Bmw 320 d 99 Volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Se etter lekasje mellom girkasse og motor. ( simring i bakkant) Se etter svikt i dør hengslene. (dørstopperen inn mot karroseriet) Vanskelig å se etter elektriske feil da... ( noe feil med abs pumpe, sensorer osv. men det sees jo på abs lampen og feilsøking hvis den lyser) Ta med lommelykt og sjekk vakumslange under innspruten. (liten tynn slange som er veldig lei å bytte) Jeg har hatt veldig lite feil på min. Har hatt den i 2 år. Kommer ikke på noe særlig mer jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg