Pegeot 205 Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Hallo Jeg trenger hjelp\råd til en forsterker jeg har. Det er en PG sx 2500(tror jeg) med dobbelsidig kretskort. Den skal funke bra når den fungerer men den har tatt kvelden. Jeg kan kjøpe den for 500kr og lurer på om det er verdt det. Den spiller 560w rms brokoblet i 4 ohm og skal være bra. Hvis noen har tips til hva jeg skal gjøre så blir jeg gla. Vil vite om det er noen her som klarer å reparere den eller veit om noen med koblingskjema er det åsså en mulighet. Hvis noen kan gi meg pris på rep er det også fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpontaN520i Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Alt dette kommer helt ann på skadene. er krets kortet utbrent på flere steder vil det koste flesk og duppe og reparere med mindre du klarer det selv. Men er det en komponent eller to som har godt er dette verdt det.. hvor mange kanalaer var det? Siter SO LONG 520i RIP Fiesta Vectra A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pegeot 205 Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 jeg glemte å si det at det ikke er noen synlige skader på ampen. Den ser helt fin ut og i følge forrige eier så kunne man få ut lit lyd hvis man stilte alt inn på det svakeste.(dvs volum og frekvensen) Hvis man skrudde opp volum så kutta den ut. Jeg setter penga på strømforsyningen men har ikke nokk kunnskap til å feilsøke uten noe skjema. Dette er en firekanaler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 matador fikser den for deg! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpontaN520i Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 det høres mindre bra ut. da er den nok ute av drift for godt med mindre det er et knall merke som koster grasalt mye nytt... kjøp deg ny du.. hva skal du bruke den til??? høytalere? 4? 2? eller en sub?? Siter SO LONG 520i RIP Fiesta Vectra A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pegeot 205 Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Jeg tror den hadde blitt til frontsett eller 2 10" bassere..Tenkte på noen fra eltek. vet ikke om noen har noe erfaring med noe fra eltek jeg. Men hva mener du kan være ødelagt når den bare dør ut ved volumøkning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBjordal Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Prøv å PM Metador eller vent til han ser tråden. Han kan sikkert hjelpe mvh Lars Olav Siter 1981 Matra Murena 2.2 1987 Saab 900 1974 Volvo 144 1952 Cadillac series 62 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpontaN520i Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Det kommer jo ann på hvor mye subbene dine trenger. men 500 er litt dyrt Siter SO LONG 520i RIP Fiesta Vectra A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg