tjekk Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 ja er det mulig å dele girstanga der den røde ringen markerer? [/img] Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 hvorfor ska du det da? skjønner at du vil ha svar på om det går eller ikke men skjønner bare ikke hvorfor du ska dele der? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 hvorfor ska du det da? skjønner at du vil ha svar på om det går eller ikke men skjønner bare ikke hvorfor du ska dele der? for jeg skal sette den i dreibenken å polere den blank! :D ja går det an da? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 aah, hehe.. aner ikke Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 noen andre som vet noe om dette da? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Er ikke mulig det uten å ødelegge. Er vulket på der mener jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 ok Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 det var faktisk bare en låsering ja gitt. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 jepp går veldig fint å dele der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Old-Beaver Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Jeg knakk min stang der. Så det går nok fint å "dele". Men er det mulig å skru den ut, slik at jeg kan feste på ny stang? :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 ja bare å ta den ut d Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg