timlovin Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Hei! Kommer til og kjøpe en sierra sedan i nærmeste fremtid, og da vil jeg ha litt cosworth styling.. Noen som har noen internett adresser ? Det jeg vil ha mest er cosworth panser, med luftriller på sidene. Og eventuelt en cosworth vinge. Vil også ha de gråe recaro setene, som sitter i noen sierraer.. Noen som vet hvor man får tak i sånne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Bare å kikke på forskjellige ford forum, så burde du finne noe fra en 4x4 cosworth, men regn med ca 7000 og oppover for komplett styling med panser Setene du snakker om er også fra cosworth... ca8-10000kr for komplett interiør. Siden du bor i horten, så har du jo div folk å spørre der, er jo noen med cosworth her vet jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
timlovin Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Bare å kikke på forskjellige ford forum, så burde du finne noe fra en 4x4 cosworth, men regn med ca 7000 og oppover for komplett styling med panserSetene du snakker om er også fra cosworth... ca8-10000kr for komplett interiør. Siden du bor i horten, så har du jo div folk å spørre der, er jo noen med cosworth her vet jeg ;) Hehe, okei! Takktakk.. Men er det noen som har noen nettsider? Jeg kan jo egentlig bare prate med folk i horten.. Hvem er du forresten, siden du er fra Horten :) Edit: Vil egentlig bare ha panseret, mye ligger det på? Og så har jeg sett at det går ann og kjøpe sånne luftinntak på butikker, er det stress og kappe til og sette i de i et originalt panser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Ja, det er ikke bare bare å sette inn riller, blir som regel ikke noe fint.... Burde vel finne et panser med riller til ca 4000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg