HagZor Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Helluen. har nettop kobla opp anleg i bilen min, og skal dempe bagarsje rommet senere. har noen peiling om hvordan jeg skal gjøre det. har sett i bil bla at de bruker profilert skomgummi. bruker de noe mere? asfaltplater? Siter FAEN: copsen kom me handcops å så sa jeg bare hvatthefak:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Asfaltplater og noisekiller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Jeg tok å hadde asfalt matter i hele bagasjen min på en golf3 i helga å det viljeg anbefale at alle gjør. Ble jo faktisk stille i en golf. Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Idag heter det vel strengt tatt ikke "asfaltmatter" da de ikke er vibrasjonsdempende nok. Gummi med diverse iblandede stoffer som f.eks aluminium blir brukt idag. Det finnes mange merker på markedet uten at jeg skal nevne noen konkrete. Det er nok flere som kan svare deg på hva som finnes samt hvor disse kan skaffes. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg