nnnneh Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 hvor mye er en B230 motor med R-sport turbosats montert verdt sånn ca? gått ca 250 000km. turbo og manifol+++ er jo godt egnet for et økonomi turboprosjekt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 hvor mye er en B230 motor med R-sport turbosats montert verdt sånn ca? gått ca 250 000km. turbo og manifol+++ er jo godt egnet for et økonomi turboprosjekt.. Du som selger eller ? Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 jeg solgte en b21at for ikke så lenge siden som stod i en 242 jeg kjøpte,solgte motoren for 5000,men det var komplett motor som stod i bil som starter og går,samt det var med en ganske stor intercooler,trykk rør,progressiv bensintrykks regulator og dump ventil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Du som selger eller ? har en bil med motor stående ja. fabrikk/forhandlermontert i 86 da bilen var ny. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg