Billi Racing Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Snakkas!! ja snakkas da!! OG:KJØØØØØØR DAAAAA!!!!! (enten må jeg ha noe blårøyk innabords snart ellers så går jeg på flaska altså!! når blir det julebord???) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Men da spør jeg, hadde du BART?? Det er jo viktig å ha en god dialog, det er jo det det handler om, ikke sant? Videre så er det viktig å være positiv og ikke sitte igjen med Svarte-Per... Snakkas da............ Hadde bart, men uten mascara..... :respect Blir det noe Gatebil julebord, eller lurebord som dere sikkert kaller det... ;) Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs4 limo Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Oppdatert......... Siter www.fredriksenbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Ikke for å mase, men....hvor er alle de modellene du skrøt av? :D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs4 limo Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Ikke for å mase, men....hvor er alle de modellene du skrøt av?:D "skal legge ut flere på hjemmesiden min etterhvert, " Rolig sailor boy! Siter www.fredriksenbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 På en senka suv så går det an å tolerere: 25" lengre inn i hjulbuen enn de er under h...... stereoanlegg som tar hele bagasjen "spesiell" lakk svarte(!) ruter Senka heeeelt til bakken Men....: PARK-SENSOR?!?!?!? WTF?!? Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Den 4-dørs R34-Lineren er bare yummy. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg