Blæddis Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Selv om det kan være et ukjent merke for de fleste, så er jo Pyle ganske store internasjonalt. Og til prisen å bedømme så mener jeg at man får veldig mye for pengene! Men som en del andre merker,har de jo (jallaserier) :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Det elementet kan jeg anbefale! Det spiller utrolig, men krever lukket kasse. På torshov blir den solgt for 1499,- Jeg har denne sammen med Pioneer GM-7100M monoblokka Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Noen som tror denne vil funke bra denne ? Forsterkeren har 1x1800w rms i 2Ohm. Spørs vel hvor mange av dem som virker da :wonder hehe. Jeg har et RÅTT oppsett til deg...send meg PM ;) Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg