Islanwind Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Studerte bagasjerommet mitt litt i dag.. Såg at det var masse fuktighet baki der.. Undersida av bagasjeluka, var helt våt... Og det var vått på "gulvet"... Skrudde løs forsterkerene.. Den ytterste, rant det vann av under.. Inni bilen plages jeg med dugg for tida.. Alle vinduer er jævli med dugg på, og det renner vann av de og... Den forsvinner heller ikke.. Bakruta har sikkert ikke vert fri for dugg på flere uker...Ser i bilene til kameratene mine, er det ikke antydning til noe dugg... Noen som har peiling på alt dette kan skyldest? Skal bygge anlegg i vinter, og vil ikke ha noe fuktighet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Ta en dag det er greit vær og sett en ovn inni bilen. La bilen stå en stund med dørene oppe så tørker du det meste der. Kan også hjelpe og ta ut matter o.l inn i huset og tørke det der. :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 okey.. Bilen skal i vinterdvale til helga, så skal få gjort noe før det kanskje.. Skal prøve å ta ut alle matter og fyre i en ovn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Når bilen er tørr krabber du baki bilen, skalker lukene og får en kompis til å spyle på bilen med en vannslange. Fjern alt av matter, plastdeksler osv så ser du om det pipler inn vann noen plass, og isåfall hvor. Så skaffer du nye pakkninger evt får i noe silikon e.l å har på. Lykke til! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Takker Når bilen er tørr krabber du baki bilen, skalker lukene og får en kompis til å spyle på bilen med en vannslange. Fjern alt av matter, plastdeksler osv så ser du om det pipler inn vann noen plass, og isåfall hvor. Så skaffer du nye pakkninger evt får i noe silikon e.l å har på. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg