motorsportdude Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 var på tur med klassen i dag til Bertel O. Steen på Lørenskog og så to kule biler.. 1. Kia Elan 2. veit hverken merke eller noe, men er det noen som vet åssen bil det er??? Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen Duck Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Jepp.....det er det koreanske bilmerke Kia...bilen er en cab (to seter).....disse er veldig sjeldne...mener det sitter en 1.6 i disse....har desverre ikke noe info om ytelser.Noen mener at Kia er søppel...Personlig liker synes jeg at denne mod.ser ganske tøff ut.... :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 jeg visste at caben var kia men den andre da...har du sett den??? :hammer Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 jeg så en kul bil i tunnellen opp til ryen har du sett den??... Kansje formulere deg litt. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Lotus Elan, med Kia motor, er det ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johgla Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 http://www.auteco.no/index.php?current_page=carinfo&carspec_id=571&sort_category=0&sort_letter=% her er litt info... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen Duck Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Lotus Elan, med Kia motor, er det ikke? Morn Tommy....... hellothere mulig d.....da vet du mer enn meg.....Kia er ikke helt mitt bilmerke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen Duck Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 jeg visste at caben var kia men den andre da...har du sett den??? :hammer Sorry.....my bad... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 jeg så en kul bil i tunnellen opp til ryen har du sett den??... Kansje formulere deg litt. så ut som den var "hjemmebredda" minst 30cm per side..lav gammel, uten motor og sete..det sto "hakadal" på nummerskiltet.. :puke :puke uhhmmwhat? uhhmmwhat? Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Kia Elan er mer eller mindre en Lotus Elan ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Ja, det stemmer det ja. Mener jeg så en reportasje om denne i autofil, programmet, en gang. Ble sammenligna med MX-5, noe som ser ut som kan stemme ganske greit. Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg