Brandtenborg Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Har en Fiesta mk2 hvor blinklyset på venstre side foran ikke virker. Har sjekka ledninger og alt ser fint ut. Alle andre blinklys virker normalt, men det er kun det ene... Noen som har noen forslag til hva det kan være? Og ja... Jeg har bytta pære! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Dårlig kontakt Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Dårlig kontakt Det har for såvidt tenkt på det, men hvor?? Finner det ikke! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Det er det som er helvete med slike problemer hehe. Normalt er det mot pæra, men om du har vært ute med denne (Byttet), så er det vel utelukket. Røsk godt i ledningene og se hva som skjer ;) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Ja, jeg skal kikke litt nærmere på det når jeg får tid til det... Tenkte kanskje om det var noe som var "standard" på denne bilen, for det er ikke første Fiestan jeg har hatt det problemet med... Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 ok, typisk ford, har erfaring. Har du prøvd å målt spenninga på ledningene ved pæra, det e det første du burde prøve på. Det er ikke umulig at det kan ha oppstått et brudd på ledningen. For å si det sånn, er det spenning der når du måle, så e det dårli kontakt i pæreholderen. er det ikke liv der så kan det være releet som e klikka, eller at det er dårli kontakt på releet. Lykke til :thumb De me hjerne kjører stjærne Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Takker for tipset! Men nå har det seg sånn at det helt uten videre begunte å virke igjen etter en motorvask av alle ting! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 hehe, ja typisk ford. Bra at det funke. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg